Sapun Natural/Natural soap

miercuri, 7 septembrie 2011

sapun cu iasomie

   Dorind un sapun cu miros de iasomie,uleiul esential fiind destul de scump,am recurs la alta metoda.
   Stiind ca parfumurile sunt facute pe baza de alcool,am macerat iasomie in alcool pur si combinata cu alte uleiuri esentiale am obtinut fel de fel de mirosuri.
Dupa multe incercari am obtinut ceva ce ii place si baiatului meu,adolescent fiind, il considera mai barbatesc.
Deoarece la el toate sapunurile sau tentativele de parfum de pana acum mirosea prea dulce,prea feminin,prea ca de femeie,prea,prea.......
  Parfumul contine:tinctura de iasomie,ulei esential de patchouli,bergamot si portocal .
  Mirosul este unul mai aparte,mai distinct datorita uleiului de patchouli,el fiind foarte cautat de parfumieri,fiind un bun fixator in parfumurile de tip oriental,nota de baza este cea lemnoasa,de mosc,apreciat si de barbati.
  Am realizat 'la rece" un sapun de corp relaxant,hranitor,cicatrizant care mai contine argila alba,ulei oregano,ceara de albine,cocos,masline,palmier si floarea soarelui.
  Chiar daca incerc fel de fel de arome,le folosesc sa vad cum se comporta,cat tine,cum isi schimba mirosul si ce miroase in final,nu voi face parfum,raman la sapun.Cel mult cu unele combinatii aromatizez sapunul dar soda le schimba putin mirosul final.Una e sa le dizolvi in ulei purtator(jojoba),alta in amestecuri de ulei cu soda.

 Spunul cu iasomie si portocal
tinctura de iasomie facuta in casa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu