Sapun Natural/Natural soap

joi, 6 octombrie 2011

Sampon cu mai multa catina alba,refacut dar inevitabil putin schimbat,imbunatatit cu pudra de ghimbir care stimuleaza circulatia,folosita in tratamentele pentru caderea parului(proaspat se foloseste in alopecie,cu rondele de ghimbir taiat se freaca locul afectat),protejeaza pielea de efectele nocive ale mediului.
          Uleiuri esentiale toate cu propietati de stimulare a circulatiei,folosite in eliminarea matretii si oprirea caderii parului,cu miros de rozmarin,pin,lamaie, nu foarte mentolat ,fresh.

Catina alba pe langa cea cumparata de la plafar,in  ulei de masline am macerat catina alba,cumparata din piata,deci contine multa catina,aproape 60% din totalul uleiurilor,apoi ulei de nuca,ricin,cocos,palmier,bere.
Un sampon,zic eu,sa vina in ajutorul celor care doresc sa-si mentina un par sanatos dar mai mult un sampon tratament care lasa scalpul hidratat si ajutata parul sa nu mai cada atat de mult.
Datorita uleiurilor esentiale este indicat pentru un par gras,normal,dar si eu care am parul uscat si moale nu am simtit ca l-ar usca doar dupa 3 spalari(nu experimentez mai mult),deocamdata raman la cel cu ou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu